Fabricació competitiva

DATA INICI: 12-12-2019
DURADA: 1 sessió de 3 hores (tarda, de 15 a 18 hores)
INSCRIPCIONS OBERTES

Descripció:

Seminari tècnic de màrqueting per fleca, pastisseria i cafeteria.

Programa:

Orientació comercial: Has fet mai un DAFO del teu negoci?

Aparadorisme impulsiu. Aparadors que conviden a entrar.

Xarxes Socials: Estàs a les Xarxes? Web, Facebook, Instagram, Twitter

Els nous consumidors: Coneixes el perfil i el gust dels teus clients?

Les tècniques més efectives per fer difusió i publicitat del teu negoci

Fabricació competitiva. Vens el que volen el clients o el que tu vols?

Personal de les botigues i obrador: Tens al personal motivat?:
Les dependentes despatxen o realment son venedores?

Has marcat objectius de vendes?

Tècniques efectives de capacitació, motivació i gestió del personal

Formador:

Formador en Dietètica i Nutrició, Seguretat Alimentària, Gestió Empresarial i Vendes.

Professional amb més de 30 anys d’experiència en el sector empresarial, Vendes i formació "in company" a empreses. Dietista, amb llarga experiència com a consultor en Seguretat Alimentària. Auditor I.R.C.A. per la Norma ISO 22000 de Seguretat i Higiene Alimentària. Diplomat en Ciències Empresarials. Diplomat en Direcció de Màrqueting. Màster en Comunicació Corporativa (M.B.C.). Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Laborals amb les 3 especialitats de Seguretat en el Treball, Higiene Industrial i Ergonomia i Psicosociologia aplicades. Actualment és responsable del Departament d’Assessoria Tècnica del Gremi de Flequers de Barcelona.

Acreditació:

Certificat acreditatiu d'aprofitament del curs.

Durada:

3 hores, de 15 a 18 hores

Preu:

39 euros exempts d'IVA

Lloc de realització:

Gremi de flequers de Barcelona
C/Pau Claris, 134 2a. planta

He llegit i accepto la política de protecció de dades i condicions de cancel·lació