Dietètica i nutrició (nivell avançat)

DATA INICI: 29-05-2019
DURADA: 1 sessió de 2 hores (tarda, de 15:30 a 17:30 hores)
INSCRIPCIONS OBERTES

DESTINATARIS:

Persones interessades en aprofundir en l’alimentació, per tenir una bona salut.

OBJECTIU:

Ensenyar als/les alumnes a valorar els diferents aliments, i com treure el màxim profit d’ells tant a la cuina de casa si son particulars,  com al negoci si son professionals de l’alimentació.

DURADA:

1 sessió de 2 hores

METODOLOGIA:

Sessió teòrica amb projecció audiovisual, amb exemples d’aliments, molt participativa entre totes les persones assistents, i atenent les necessitats i preguntes dels/les assistents.

CONTINGUTS:

Treballarem amb les taules de composició dels aliments per elaborar dietes personalitzades
Principals aliments funcionals i els seus efectes en la salut
Saber distingir els aliments perillosos, processos tòxics i com evitar-los
Principals alertes alimentàries
Estudi, debat i coneixement de les dietes més conegudes: Scardale, Hipoglicèmica, Grup sanguini, Mètode Atkins, Montignac, Dissociada, Hollywood, Carxofa, Hiperproteica i altres.

FORMADOR:

RAMON CALVET
Formador en Dietètica i Nutrició, Seguretat Alimentària, Gestió Empresarial i Vendes.
Professional amb més de 30 anys d’experiència en el sector empresarial, Vendes i formació "in company" a empreses. Dietista, amb llarga experiència com a consultor en Seguretat Alimentària. Auditor I.R.C.A. per la Norma ISO 22000 de Seguretat i Higiene Alimentària. Diplomat en Ciències Empresarials. Diplomat en Direcció de Màrqueting. Màster en Comunicació Corporativa (M.B.C.). Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Laborals amb les 3 especialitats de Seguretat en el Treball, Higiene Industrial i Ergonomia i Psicosociologia aplicades. Actualment és responsable del Departament d’Assessoria Tècnica del Gremi de Flequers de Barcelona.

LLOC D’IMPARTICIÓ DEL CURS:

C/Pau Claris, 134 segona planta

He llegit i accepto la política de protecció de dades i condicions de cancel·lació