Tècniques de venda

DATA INICI: 27-05-2019
DURADA: 1 sessió de 2 hores (tarda, de 15:30 a 17:30 hores)
INSCRIPCIONS OBERTES

DESTINATARIS:

Persones integrants d’equips comercials, vendes o promocions, que vulguin incorporar les tècniques de venda a la seva activitat comercial.

OBJECTIU:

Capacitar a les persones interessades en millorar les seves habilitats comercials, a tenir èxit en les vendes, amb productes de qualsevol sector.

DURADA:

1 sessió de 2 hores,

METODOLOGIA:

Sessió teòrica amb projecció audiovisual, molt participativa entre totes les persones assistents, i atenent les necessitats i preguntes dels/les assistents.

CONTINGUTS:

Mètode SPIN de vendes
Crear un argumentari per vendre un producte
Roll Play de vendes entre les persones assistents
Venda adaptable. Venda per telèfon. Telemàrqueting
Tractament de les objeccions, queixes i reclamacions
Tancament de la venda. Fidelització de clients

FORMADOR:

RAMON CALVET
Formador en Dietètica i Nutrició, Seguretat Alimentària, Gestió Empresarial i Vendes.
Professional amb més de 30 anys d’experiència en el sector empresarial, Vendes i formació "in company" a empreses. Dietista, amb llarga experiència com a consultor en Seguretat Alimentària. Auditor I.R.C.A. per la Norma ISO 22000 de Seguretat i Higiene Alimentària. Diplomat en Ciències Empresarials. Diplomat en Direcció de Màrqueting. Màster en Comunicació Corporativa (M.B.C.). Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Laborals amb les 3 especialitats de Seguretat en el Treball, Higiene Industrial i Ergonomia i Psicosociologia aplicades. Actualment és responsable del Departament d’Assessoria Tècnica del Gremi de Flequers de Barcelona.

LLOC D’IMPARTICIÓ DEL CURS:

C/Pau Claris, 134 segona planta

He llegit i accepto la política de protecció de dades i condicions de cancel·lació