Dietes per controlar la diabetis, el colesterol, la hipertensió i l'obesitat

DATA INICI: 02-04-2019
DURADA: 2 hores. dimarts 02/04/2019 de 15:30 a 17:30 hores
INSCRIPCIONS OBERTES Preu 20 €

DESTINATARIS

Totes les persones que tinguin interès en controlar l'excés de sucre, excés de colesterol, la hipertensió i l'obesitat, a través d'una alimentació equilibrada i una correcta combinació dels aliments.

OBJECTIUS

Entendre els mecanismes que produeixen un excés de sucre, de colesterol, l'aparició de sobrepès, i com controlar la hipertensió. Saber que hi ha aliments que ens poden ajudar a controlar i mantenir la nostra salut.

DURADA

Una sessió de 2 hores

CONTINGUTS

• Fisiologia de la diabetis, del colesterol, l'obesitat i la hipertensió
  • Aliments aconsellats, permesos i prohibits
  • Anàlisi nutricional dels principals aliments implicats
  • Hàbits generals i nutricionals per a cada cas.

• Aprendrem a treballar amb les taules de composició dels aliments
  • Dissenyarem una dieta per a cada cas
  • Aprendrem a interpretar les etiquetes dels aliments que comprem
  • Parlarem de com podrem tenir cura de la nostra salut amb l'alimentació

PROFESSOR

Ramon Calvet Banchs.
Formador en Alimentació, Dietètica i Nutrició, Seguretat Alimentària, Gestió Empresarial i Vendes.

Professional amb més de 30 anys d’experiència en el sector empresarial, Vendes i formació "in company" a empreses. Dietista, amb llarga experiència com a consultor en Seguretat Alimentària. Auditor I.R.C.A. per la Norma ISO 22000 de Seguretat i Higiene Alimentària. Diplomat en Ciències Empresarials. Diplomat en Direcció de Màrqueting. Màster en Comunicació Corporativa (M.B.C.). Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Laborals amb les 3 especialitats de Seguretat en el Treball, Higiene Industrial i Ergonomia i Psicosociologia aplicades. Actualment és responsable del Departament d’Assessoria Tècnica del Gremi de Flequers de Barcelona en els temes d’alimentació i en els tràmits amb la inspecció de Sanitat.

ACREDITACIO:

Certificat d'aprofitament

LLOC DE REALITZACIO

Aula Mestresses Flequeres. c/ Pau Claris, 134 - 2º planta.

He llegit i accepto la política de protecció de dades