Auxiliar d'obrador

DATA INICI: 24-09-2018
DURADA: 200 hores: teòrica de 9 a 14 hores i pràctica a obrador, de 15:30 a 20:30 hores
INSCRIPCIONS OBERTES 100% Subvencionat

DESTINATARIS:
Persones EN SITUACIÓ D'ATUR, que vulguin treballar en un obrador de fleca i aprendre les principals tècniques i processos d’elaboració de pa.

OBJECTIUS:
Adquirir els coneixements i habilitats específiques, per desenvolupar amb eficiència les tasques d’elaboració de pa en un obrador de fleca..

DURADA I PREU:
200 hores , del 24 de setembre al 12 de desembre,100% subvencionat

METODOLOGIA:
Les sessions seran teòriques en un 20% i pràctiques el 80% restant , amb dinàmiques de grup, exercicis i pràctica tant a l'aula com a l'obrador.

PRÀCTIQUES:
El curs inclou 100 hores de pràctiques oficials a una empresa del sector de la fleca.

CONTINGUTS:
La massa mare i el millorant natural.
Estudi i coneixement dels diferents tipus de farina i les seves propietats.
Estudi i coneixement dels ingredients utilitzats a la fleca.
Tècnica d’amassat, repòs en bloc, tallat i/o divisió de la massa.
Format manual i mecànic.
Tallat i marcat de les peces.
Procés de fermentació en càmera de fermentació controlada.
Cocció en forn de pisos i forn rotador.
Manipulació de la pala.
Elaboració i perfeccionament del pa de pagès.
Elaboració i perfeccionament de la barra llarga (baguette)

Certificat oficial de manipuladors d’aliments
Seguretat i higiene alimentària
Certificat de prevenció de riscos laborals

Mòdul especial de coneixement i oportunitats de feina i negoci al sector de la fleca.

LLOC D’IMPARTICIÓ
Formació tècnica, (aula) al Gremi de Flequers de Barcelona,  C/Pau Claris, 134 2ón. 08009 Barcelona, de 9 a 14 hores
Formación técnica, (obrador) en el Gremio de Panaderos de Barcelona, ​​C / Pau Claris, 141, 08009 Barcelona de 15:30 a 20:30 hores

Formació transversal, a CREU ROJA   Carrer President Companys, 1   08921 Santa Coloma de Gramenet, Barcelona, de 9 a 14 hores

INSCRIPCIONS A LA SESSIÓ INFORMATIVA I SELECCIÓ

No contestar pel formulari de la web. Trucar directament a CREU ROJA
Nina Vila     93 464 06 09     nina.vila@creuroja.org

SESSIÓ INFORMATIVA I SELECCIÓ:
Dilluns 17 de Setembre a las 10h en
Portar fotocòpia del DNI / NIE i CV actualitzat amb fotografia recent.

Es prega puntualitat.

PROCÉS DE SELECCIÓ:
Les persones interessades en fer el curs hauran de passar un procés de selecció juntament amb la resta de candidats, el mateix dia de la sessió informativa.

He llegit i accepto la política de protecció de dades