Seguretat i Higiene a un obrador de Fleca

DATA INICI: 16-04-2018
DURADA: 16 hores repartides en 4 sessions de 4 hores cada una, de dilluns a dijous, de 15:30 a 19:30
INSCRIPCIONS OBERTES 100% Subvencionat (Ajuntament de Barcelona)

DESTINATARIS

Dirigit a persones que treballin o vulguin treballar i gestionar millor els aspectes sanitaris a l'obrador de fleca i pastisseria.

OBJECTIUS

Millorar el negoci de fleca adaptant-se a les normatives vigents en qüestió de sanitat i prevenció de toxiinfeccions alimentàries

DURADA

16 HORES

CONTINGUTS

Principals patògens a la industria alimentària
Coneixement dels productes de fleca
Com minimitzar les toxiinfeccions alimentàries
Autocontrols sanitaris en industries alimentàries
Exemple pràctic de creació d'autocontrols sanitaris
Identificació de patògens amb laminocultius reals
Determinació de temperatura i humitat als productes
Creació d'un Programa de neteja i desinfecció
Real Decret 1169/2011 (al·lèrgies i intoleràncies)
Creació i disseny d'etiquetes amb la nova normativa

METODOLOGIA

Multivarietat metòdica que alterna exposicions amb tècniques pròpies de la metodologia activa, dinamitzant sessions interactives i participatives. Durant el curs es realitza una prova de contaminació amb plaques contaminants (laminocultius), per determinar el grau de neteja de superficies i mans.

FORMADOR

ACREDITACIO

Certificat acreditatiu d'aprofitament del curs.

Amb el soport de l'Ajuntament de Barcelona. Àrea d'Economía, Empresa i Ocupació.

PREU

LLOC D'IMPARTICIÓ

C/Pau Claris, 134 segona planta

He llegit i accepto la política de protecció de dades